wtorek, 8 grudnia 2020

Pfaff naprawy. Zacinający się zyg - zak


Jak wyczyścić zig zag . Moja maszyna ma blokadę i szyje drobnym rozmiarem . Próbowałam ogrzewać stary zapieczony smar suszarką do włosów. Jakiś sposób????To jest dylemat !
 

Tekst z tłumaczenia filmu

"Maszyny do szycia Pfaff 332, 260, 262, 360 i 362 w stylu vintage z lat 50. i 60. są nasmarowane olejem, który z czasem staje się lakierem i dosłownie skleja ze sobą punkty obrotu maszyny, które ostatnio nie były używane.

 Zazwyczaj powoduje to, że funkcja zygzakowata już nie działa, w tym zygzakowaty uchwyt i dźwignia, które są zamrożone. Często pokrętło długości ściegu i dźwignia ściegu wstecznego są również zamrożone. W skrajnych przypadkach nawet wał główny przechodzący przez górną część maszyny i dźwignie, które poruszają igłą w górę iw dół, zostaną zamarznięte, podobnie jak wałek i dźwignie obsługujące szpulkę i hak obrotowy, a także zespół transporterów. 

Instrukcja serwisowa firmy Pfaff faktycznie zaleca umieszczenie maszyny na stosie gazet i wlanie oleju napędowego lub nafty przez maszynę. To prawdopodobnie działa świetnie, ale jeszcze tego nie wypróbowałem. 

Moja metoda zaczyna się od liberalnego rozpylania penetrantu, takiego jak Kroil, PB Blaster lub Liquid Wrench, a następnie przykładania ciepła z suszarki do włosów na wewnętrzne metalowe elementy. Zwykle działa świetnie. Jeśli jednak to nie zadziała, wyjmuję zespół krzywki i rozsuwam maszynę na tyle, aby fizycznie wyczyścić zatarte elementy środkiem do czyszczenia gaźnika. 

Ten film przedstawia pobieżny przegląd bardziej rozbudowanego procesu naprawy. a następnie przykładanie ciepła z suszarki do włosów na wewnętrzne metalowe elementy. Zwykle działa świetnie. Jeśli jednak to nie zadziała, wyjmuję zespół krzywki i rozsuwam maszynę na tyle, aby fizycznie wyczyścić zatarte elementy środkiem do czyszczenia gaźnika.

 Ten film przedstawia pobieżny przegląd bardziej rozbudowanego procesu naprawy. a następnie przykładanie ciepła z suszarki do włosów na wewnętrzne metalowe elementy. Zwykle działa świetnie. Jeśli jednak to nie zadziała, wyjmuję zespół krzywki i rozsuwam maszynę na tyle, aby fizycznie wyczyścić zatarte elementy środkiem do czyszczenia gaźnika. Ten film przedstawia pobieżny przegląd bardziej rozbudowanego procesu naprawy."

Pomysły komentujących film :

1. WD40 i suszarkę do włosów. :możesz spróbować ciepła z suszarki do włosów i olejku penetrującego.

Cześć, cieszę się, że ci pomogło. Re: szerokość ściegu. Najpierw użyj suszarki do włosów, znajdującej się wewnątrz maszyny, aby rozgrzać metalowe elementy w okolicy tarczy.

  Nie kierujesz suszarki na białą plastikową gałkę na zewnątrz maszyny! 

Kierujesz suszarkę na metalowe dźwignie wewnątrz maszyny, więc zdejmij pokrywę z urządzenia. Gdy komponenty będą już gorące, sparuj PB Blaster i zacznij obracać pokrętłem sterującym. Powinien się zwolnić.


2. Interlokutor : Dzięki za film. Udało mi się zwolnić mój 362 za pomocą opalarki (z wąską końcówką) 800 stopni F i wycelować w aluminiowe ramię. Użyłem Kroil do smarowania całego zestawu.

3. Bardzo dziękuję za ten film. Nie mogłem wymyślić, jak wycentrować igłę, dopóki nie natknąłem się na ten film. Igła centrująca znajduje się na3:00dla każdego, kto szuka pomocy w ustawieniu igły. 

4. Uwaga. Robert Schneider

Po zwolnieniu funkcji zygzakowatej, jak jest to tak wyraźnie wyszczególnione na filmie, stwierdziłem, że na jednej z maszyn funkcja zygzakowata działała, ale maszyna wydawała się grzęznąć, gdy zmieniłem ścieg prosty na zygzak (0 do 4) ). Wyśledziłem problem do zespołu igielnicy. Po zdjęciu osłony igielnicy stwierdziłem, że czop śruby regulacyjnej, klocek ślizgowy i interfejs między igielnicą a korbą napędzającą igielnicę były spięte szelakiem. Całkowicie wykręciłem śrubę krzywki regulacyjnej i wysunąłem igielnicę na jej prowadnicy z ramienia korby. Używając rozcieńczalnika do lakieru, wyczyściłem prowadnicę, oś przegubu i śrubę regulacyjną czop krzywki. Wał napędzany korbą również musi się obracać. Oś na kwadratowym bloku igielnicy również została zamrożona. 

dalej Robert Schneider

Z tego co rozumiem śruba z tyłu środkowa ze śrubą blokującą reguluje szerokość zygzaka. Śruba z przodu, do której dostęp uzyskuje się za pomocą śrubokręta obróconego na boki, eliminuje zygzak, gdy zostanie ustawiony na zero. Śruba na ramieniu mechanizmu z przeciwnakrętką centruje zygzak względem ściegu prostego. Regulacja przednia przesuwa cały zakres zygzakowaty względem szczeliny w płycie dolnej. Mam rację? Po uzyskaniu dostępu do tych śrub regulacyjnych zauważysz, że one również są zamarznięte. Musiałem użyć piaskarki PB i opalarki z końcówką o małej średnicy, aby skoncentrować ciepło. Ważne jest również, aby używać śrubokrętów, które mają dokładną szerokość i długość końcówki, zwłaszcza na przedniej śrubie blokującej.


5. Uwaga 

Heather Mackenzie

jak poprawić długość ściegu. Długość ściegu prostego nie zmieni się z bardzo małej. Pokrętło przesuwa się dobrze na większe cyfry, ale nie zmienia długości podczas szycia. Zygzak działa dobrze.  

Uważam, że długość ściegu jest kontrolowana przez transportery, czyli 2 rzędy zębów znajdujących się pod stopką dociskową. Kontrola długości ściegu sprawia, że ​​transportery działają, więc przypuszczam, że maszyna wymaga czyszczenia / rozpuszczalnika na spodzie, gdzie widać te części oddziałujące ze sobą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz