czwartek, 10 grudnia 2020

Naprężacz nitki maszyny do szycia Pfaff 260 - Renowacja.


 Kierując się filmem pana Masinski Kutak z Bośni  Powstało u mnie pytanie a co jak ja sama rozkręcę i poprawie po swoim kiepskiej jakości mechaniku , który oddając maszynę rzucił mi ją na stół i uciekł kasując 200zł polskich. 
No cóż bywa i tak, jak w popularnym sersialu telewizji  tvn  Usterka.    
 
Zatem pierwsze pytanie: jak usunąć napinacz ?

Zdjęłam boczną osłonę w miejscu  żarówki i odkręciłam  śruby mocujące napinacz.


                             Następnie zdemontowałam naprężacz 


i najlepsza zabawa destrukcja , czyli co tam w środku:



 
 Po oględzinach zabawa, bardzo uważna zabawa jak to poskładać , bo na filmie to jest proste łatwe i przyjemne.

 
Śrubka w tym pierścieniu  należy dokręcić w taki sposób który definiuje gdzie będzie ta szczerba względem osi zero 








 
                                  tak to wyszło u mnie 


Potem nanizać 


                  założyć tą podkowę na rowek. Cel. Jak to nazwać ?




                               tak to wygląda
 


Potem zaczyna się zabawa z talerzykami, sprężynką itd.



Podczas montażu należy zwrócić uwagę na ułożenie talerzyków.




 
ząbek ze sprężynki musi w to wybranie wejść
 
 
druga część sprężynki lokuje się tutaj:



 



Po medytacjach jak i co i gdzie skręcamy i montujemy do maszyny. 



Uwagi

kiedy podnosisz stopkę, napinacz jest całkowicie rozluźniony, gdy opuszczasz stopkę, napinacz działa, pozycja „zerowa” nici powinna być całkowicie rozluźniona.
 
Sukces jest tylko dla cierpliwych. Hura mam sukces. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz