środa, 20 grudnia 2017

Pfaff 260 możliwości.


Pfaff 260 automatik i Pfaff 360 to siostrzane maszyny, różniące się jedynie wolnym ramieniem.


Moja Pfaff 260 pozyskana drogą kupna sprzedaży kota w worku na olx. dotarła do mnie nieco zdezelowana.
Mechanik co nieco uregulował , ale pan twierdzi  po co mi wzorki.
To była ostatnia wizyta u tego pana .
Kupiłam, bo nigdy nie szyłam na takiej maszynie i od razu się zakochałam.
Maszyna ma chwytacz rotacyjny dla mnie zupełnie nowa sprawa .


  •  Maszyna ma trzy pozycje igły.
  • Chwytac rotacyjny.
  • Regulacja górnej i dolnej nici ( w bębenku śrubka)'
  • Regulacja nacisku stopki - pod obudową po lewej stronie z tyłu jest śruba zaznaczona na czerwono.Wykręcając obniża docisk, a wkręcając powiększa go. 
  • Szycie wstecz.
  • Transporter odłączalny co daje możliwości haftu i cerowania.
  • Igły półpłaskie.
  • Igła po zakończeniu szycia jest w pozycji górnej.
  • Możliwość szycia igłą podwójną i potrójną.
  • Sciegi ozdobne.
  • Pasuje system matik i pasasują stopki wymienne.
  • Ściegi ozdobne to sprawa trudniejsza trzeba korzystać z koła ściegów.  Ściegów jest multum.  Szerokość  max. 4 mm i długości max. 4 mm.
  • Nagły zig- zag  -  Jest możliwość przejścia ze ściegu ozdobnego bezpośrednio do prostego ściegu pokrętło E ustawiając na wartość 0.Maszyna ma też możliwość , czyli stebnując możemy za pomocą dźwigni, która jest umiejscowiona na pokrętle od ustawiania szerokości ściegu, można natychmiast przejść do ściegu elastycznego zig-zag.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz